Info! Baza danych została wyzerowana w dniu 25.08.2019 o godzinie 22:30, od tamtej pory statystyki są naliczane

Problem z wykrywaniem klienta na stronie

Wykonaj poniższe kroki, jeśli strona nie wykrywa Twojego konta na serwerze (jest to spowodowane używaniem IPv6).
Krok 1.
Wejdź kolejno w Panel Sterowania -> Sieć i Internet -> Centrum sieci i udostępniania. Zapamiętaj dane zaznaczone na niebiesko, przydadzą Ci się one w 3. kroku.


Krok 2.
Kliknij zmień ustawienia karty sieciowej.


Krok 3.
Wybierz twoje aktualne połączenie sieciowe i PPM (prawym przyciskiem myszy) wybierz Właściwości.


Krok 4.
W wyświetlonym okienku odznaczamy kwadracik przy polu "Protokół internetowy w wersji 6 (TCP/IPv6)" i klikamy OK, aby zatwierdzić zmiany.


Krok 5.
Gotowe! Możesz teraz wejść na stronę główną i używać jej jako zalogowany użytkownik.